Wszystko co dobre kiedyś się kończy. Nadszedł dzień powrotu. Relacje piszemy z autobusu. Poranek zaczęliśmy od szybkiego śniadania i natychmiast przeszliśmy do pakowania. Pokoje musieliśmy opuścić o godz. 12. Wszystkie bagaże zostawiliśmy w autokarze i udaliśmy się na zwiedzanie miasta. Przeszliśmy wzdłuż malowniczego kanału Łuczańskiego docierając wprost na wybrzeże Jeziora Niegocin.

• pletwal_014
Dzień dzisiejszy rozpoczął się rzęsistym deszczem. Plany ulegały zmianom z minuty na minutę. Początkowo mieliśmy jechać na narty wodne, ale to nie wyszło. Kajaki również nie wypaliły. Koniec końców trening przeprowadziliśmy na siłowni. Obiad był dziś trochę wcześniej, potem krótka przerwa i odrazu wyjście ściankę. Wszyscy próbowali swoich sił na drogach wspinaczkowych o różnej trudności. Trochę nerwów, adrenaliny dużo wylanego potu ale przy tym mnóstwo uśmiechu. Tak w skrócie można streścić ten wypad.

Wyjazd blisko! Treningi coraz mniej intensywne, natomiast coraz więcej czasu poświęcamy na rozrywkę. Poranek rozpoczął się tradycyjnym biegiem wokół ośrodka COS-u. Natychmiast po śniadaniu korzystając z pięknej pogody i wysokiej temperatury ruszyliśmy na jezioro. Połowa obozowiczów zajęła się pływaniem na rowerkach wodnych, kajakach oraz skokami do wody.

Dzień dzisiejszy rozpoczęliśmy od porannego truchtu. Dobre sprawowanie oraz czystość w pokojach wszystkich uczestników zostało docenione przez trenerów. Dystansu biegu skrócony został o jedno okrążenie. Śniadanie rozpoczęło się punktualnie o 9, po czym wszyscy udaliśmy się na kajaki. Grupa została podzielona na dwie części. Jedna kończyła wcześniej trening na jeziorze, aby udać się motorówką na narty wodne.

• pletwal_008
Poranek rozpoczęliśmy codziennym treningiem biegowym. Forma naszych obozowiczów rośnie z dnia na dzień. Przemierzając alejki biegnące wzdłuż jeziora Kisajno pokonaliśmy ok 3 km. Natychmiast po śniadaniu rozpoczęliśmy wycieczkę kajakową. Płynąć wzdłuż brzegu dotarliśmy do kanału który zaprowadził nas na urocze jeziorko Popówka Wielka.